Live Streaming Malaysia vs Filipina Pestabola Merdeka 4.9.2024 (Siaran Langsung)

Live Streaming Malaysia vs Filipina Pestabola Merdeka 4.9.2024 (Siaran Langsung)|AKSI perlawanan Pestabola Merdeka 2024 yang dinantikan peminat bolasepak tempatan dimana pasukan Filipina bakal menentang skuad Malaysia. Perlawanan hebat ini akan diadakan pada tarikh 4 September 2024, hari Rabu mulai jam 9:00 malam (waktu Malaysia) yang bertempat di Stadium Nasional Bukit Jalil, Kuala Lumpur dalam aksi perlawanan Separuh Akhir Pestabola Merdeka 2024. Berikut dikongsikan Live Streaming Filipina vs Malaysia Pestabola Merdeka 2024 beserta keputusan penuh perlawanan.

Live Streaming Malaysia vs Filipina Pestabola Merdeka 4.9.2024 (Siaran Langsung)

Sedia maklum, skuad Harimau Malaya kendalian Kim Pan Gon yang kini berkedudukan ranking ke-135 dunia, tiga pasukan lain yang telah mengesahkan penyertaan pada pertandingan edisi kali ini ialah juara bertahan, Tajikistan yang kini berada di ranking ke-102 dunia, Lebanon (117) dan Filipina (147). Empat pasukan ini akan diundi bagi menentukan lawan masing-masing pada perlawanan pertama iaitu Separuh Akhir 1 dan 2, disusuli perlawanan kedua iaitu Final yang menemukan pemenang Separuh Akhir 1 dan 2 serta Penentuan Tempat Ketiga di antara dua pasukan yang kalah pada Separuh Akhir 1 dan 2.


Live Streaming Malaysia vs Filipina Pestabola Merdeka 4.9.2024 (Siaran Langsung)

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan live streaming Malaysia vs Filipina Pestabola Merdeka 2024 beserta siaran langsung dan keputusan penuh perlawanan yang akan dikemaskini secara langsung (live score):

Info Siaran Langsung Malaysia vs Filipina Pestabola Merdeka 2024

🏆 | PESTABOLA MERDEKA 2024
⚽️ | MALAYSIA VS FILIPINA 
📆 | 4 September 2024 (Hari Rabu)
⏰ | 9:00 malam (Waktu Malaysia)
🏟 | Stadium Nasional Bukit Jalil, Kuala Lumpur 

Video Live Streaming Malaysia vs Filipina Pestabola Merdeka 2024


Info Penting:
*Klik LINK live streaming yang disediakan diatas untuk tontonan secara online!👆👆
*Sila refresh browser sekiranya mengalami sebarang masalah gangguan teknikal

Keputusan Penuh Perlawanan Malaysia vs Filipina 

Dalam perkembangan yang sama, Portal myinfosukan turut akan mengemaskini keputusan penuh Malaysia vs Filipina Pestabola Merdeka 2024 secara langsung (live score) sehingga tamat perlawanan:

          🇲🇾 MALAYSIA (2) - (1) FILIPINA 🇵🇭

⚽️ Syamer Kutty Abba 43', Safawi Rasid (P) 73' (MAS)
⚽️ Jefferson Tabinas 28' (PHI)

*Malaysia layak ke perlawanan akhir bertemu pasukan Lubnan manakala Filipina akan bermain perlawanan penentuan tempat 3/4 

*Sila refresh atau reload page ini untuk paparan keputusan terkini!

No comments

Powered by Blogger.